Easter Cup otevírá dveře dobrým partnerům

[12. 05. 2017 | 537x přečteno]


Easter Cup jakožto mezinárodní hokejový turnaj Evropské velikosti poskytuje velmi dobré prostředí především pro samotné hráče a týmy – poskytuje jim prostředí pro růst a rozvoj jejich hokeje. Každoročně se na něj sjíždí čím dál tím víc a víc účastníků z celé Evropy, přičemž samotný dosah turnaje – potažmo značky Easter Cupu exponenciálně roste, ambice je taková že Easter Cup z formátu Evropský brzo povyroste na formát světový. Easter Cup je jakožto turnaj plnohodnotný nejen v oblasti samotné hry a její organizace ale disponuje i velmi bohatou propagací a mediálním pokrytím. Ve městě konání – tedy v severočeském Mostě je Easter Cup zastoupen několika velkými reklamními billboardy ale tím to nekončí, píše se o něm v regionálním tisku a protože je pro jak město tak pro kraj přínosem, tak i na jejich úrovních je Easter Cup podporován. Avantgard Hockey jakožto pořadatel Easter Cupu pochopitelně s Easter Cupem roste, pořádá se více turnajů, turnaje jsou větší a roste i jeho hokejová škola a víkendové kempy které se také těší vzrůstající tendenci a stejné "slávě".

 

Na Easter Cup jednak přišla řada lidí přímo na zimní stadiony do Mostu a Litvínova kde je prostor pro patřičné promo v podobě soutěží, plakátů či stánků s různými předměty ale především Facebookový profil Avantgard Hockey letos díky Easter Cupu a dění na něm zaznamenal organického dosahu příspěvků v řádu desetitisíců a tisíců autentických reakcí a kliků z celého světa. Živé přenosy z Easter Cupu 2017 kterých bylo v období od 31. března do 23. dubna celkem 14, dosáhly dohromady více než 100 000 shlédnutí také z celého světa přičemž aktivně jej při vysílání sledovalo bez mála 25 000 lidí zároveň ! Díky kuriózní události hromadné bitky se o Easter Cupu letos psalo také v předních sportovních médiích celého světa jako například Fox Sports a v neposlední řadě se na videa, rozhovory a reporty z Easter Cupu na serveru Youtube podívalo dohromady téměř 800 000 lidí s průměrnou dobou sledování jednoho videa více než 2 a půl minuty s největším zastoupení z Česka, Slovenska, Ruska, Finska, Kanady, Běloruska, USA, Anglie a Německa. Což z Easter Cupu dělá opravdu obrovský nástroj a prostředek vhodný k propagaci jakékoliv další značky.

 

Easter Cup otevírá dveře pro dobré partnery kterým se tak může stát velkým pomocníkem. Kreativitě se zde meze nekladou a proto si organizační tým rád vyslechne jakékoliv návrhy, nabídky a nápady. Do dalšího Easter Cupu který bude neméně tak veliký jako byl ten letošní zbývá bez mála celý jeden rok a nebylo by to poprvé kdyby turnaj byl například pojmenován podle svého hlavního partnera jak již to jednou bylo konkrétně Jungle Arena's Easter Cup. Je zkrátka možnost se k Easter Cupu přidat a růst společně – možnost spolupráce je otevřená a Easter Cup je připraven poskytnout celou svou sílu a veškeré své možnosti – výše zmíněné skutečné údaje totiž znamenají přímý dosah a zviditelnění k opravdu obrovskému počtu lidí z celé Evropy čehož by byl hřích nevyužít. Tímto digitálním dosahem naše možnosti ale nekončí, vedle mediální cesty se dá jít i cestou přímé propagace zapomocí různých praktických předmětů jako například rozvrhy hodin či pravítka které se dostanou ke školákům, na billboardech, plakátech, účtenkách, bulletinech a tak dále. Případné partnerství či spolupráce se dokonce nemusí nutně týkat jenom a pouze samotného turnaje ale možnosti jsou otevřené i směrem menším turnajům jako Summer Cup či Christmas Cup nebo také zmíněné hokejové škole a víkendovým kempům.